Terug naar Portfolio.

Marketingstrategie voor 'Armoede is te verslaan'

Christa van der Flier zet zich in om de allerarmste kinderen in Kenia te bevrijden uit de armoede. Daarom doet zij in mei 2015 mee aan de Muskathlon in Kenia en zamelt zij €100.000,- in voor het goede doel. Om Christa te helpen dit immense bedrag bij elkaar te krijgen, helpen wij haar met de marketingactiviteiten. Zo hebben wij de teksten voor haar website geschreven, creatieve en effectieve ideeën geleverd voor de veiling en helpen wij haar bij een aantal unieke activiteiten. 

Nieuwsgierig naar de activiteiten en dit goede doel? Ga naar de website van Armoede is te verslaan!

Klik hier om te zien wat wij voor u kunnen betekenen op gebied van marketingstrategie. 

 

De Muskathlon is een extreem zware hardloop-, wandel-, en fietsmarathon in gemiddeld 28 graden Celsius, over ruw terrein (zand, stenen, rotsen) op een hoogte van 1500 meter. Maar niet alleen de omstandigheden waarin de marathon plaatsvindt zorgt ervoor dat deelname een buitengewone uitdaging is. Om mee te mogen doen aan de Muskathlon moet iedere deelnemer minimaal € 10.000 sponsorgeld meenemen en daarnaast zijn eigen reis betalen. Christa van der Flier heeft besloten nog een stap verder te gaan en het 10-voudige in te zamelen. Christa legt uit waarom: 

"In Nederland hebben de meesten van ons het zo ontzettend goed. We wonen in mooie huizen met stromend water en verwarming en beschikken over goede gezondheidszorg. Helaas is dit in Kenia niet vanzelfsprekend. Vele mensen (vaders en moeders) sterven zonder dat hun kinderen ooit hebben geweten waaraan ze zijn gestorven. Vaak zijn het ziektes die eenvoudig met medicatie en goede hygiëne verholpen kunnen worden. Daarnaast leven kinderen in een gewelddadige omgeving, waar ze moeten stelen en vechten om te overleven en snuiven aan een flesje kerosine, om de pijn van de honger en mishandeling maar niets te voelen. Ook worden meisjes op jonge leeftijd zonder verdoving besneden waar zij vaak een trauma aan overhouden.

Ik hoop met mijn actie bewustwording te creëren dat het niet zo vanzelfsprekend is om alles te hebben wat je hartje begeert. En wat ik het allerliefste wil is dat mensen in beweging komen om met mij mee te strijden tegen armoede, al is het maar een heel klein bedrag. Het armoede probleem is te groot om in één keer op te lossen, maar ik ben ervan overtuigd dat als iedereen zijn steentje bijdraagt, we al een groot verschil maken."

Steun Christa in haar strijd om de kinderen in Kenia een beter bestaan te geven!

Kijk hoe u haar kunt helpen!

 

Meer informatie:

06 50 40 24 12
Neem contact met ons op!

 

Wilt u uw marketingcommunicatiestrategie verder vormgeven? Klanten vinden en aan u binden?
Neem contact met ons op.

@
Velden met een * zijn verplicht.